prelude - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van jo vondervoort - WaarBenJij.nu prelude - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van jo vondervoort - WaarBenJij.nu

prelude

Blijf op de hoogte en volg jo

19 Mei 2014 | Nederland, Wintelre

We zijn begonnen de eigenlijke start is op 25 of 26 mei vanuit vessem , we hebben nu het stuk van de route gereden vanuit Haarlem via Rotterdam Breda naar Mechelen . was een mooi oefening omdat we overnachtingen moesten regelen en de Garmin goed konden testen .
Het was een prachtige route , dus dat belooft wat voor de toekomst.

Jeanne en Jo

• 29 Mei 2014 - 17:17

Carla Weelinck:

Heel veel fietsplezier

• 09 Februari 2016 - 11:16

Erik De Jonge:

Ik hoop via deze weg in contact te kunnen komen met Carla Weelinck.

Verslag uit: Nederland, Wintelre

santiago de compostella

Het begin van de tocht naar Santiago is gemaakt .

Omdat we vanuit Brabant vertrekken hebben we besloten om het stuk Haarlem Mechelen van tevoren te fietsten.
Dus hans van Jeanne heeft ons met zijn busje veel te vroeg weg gebracht want we waren maar amper wakker.
We zijn vol goede moed vertrokken om 8.30 uur bepakt en bezakt met voldoende spullen voor 2 overnachtingen.
Door de prachtige bollen velden fietsen was heel leuk zeker omdat het weer erg goed was we hebben de route van Haarlem naar Santiago gevolgd en dat was een mooi route door leiden Dordrecht en zo tot Breda.
Daar hebben we overnacht nadat we 135 km hadden gefietst hoopte we op een fatsoenlijk bed.
Dat was dan ook alles wat fatsoenlijk was want het huis en de bewoonster waren te smerig oom aan te vatten , dus dat hebben we ook maar niet gedaan.
we hebben wel goed gegeten in Ginneken en ook een voordeel voor ons was dat het goedkoop was .
De dag erna zijn we op weg gegaan naar Mechelen dat was in ieder geval minder kilometers deze route was mooi door lier met zijn beroemde klokkentoren maar verder was het tot Mechelen geen bijzondere rit.
In Mechelen werden we door een vriendelijke maan naar ons adres begeleid , want bellen konden we niet we hadden op een of andere manier geen bereik .
Dit was een goed adres alles netjes , en ook het eten in Mechelen was niet duur en dat vinden wij belangrijk .
Heerlijk geslapen en met een karig ontbijt op , konden we vertrekken richting huiswaarts.
De terugweg was heel duidelijk maar teveel langs drukke wegen misschien hebben we de Garmin niet helemaal goed ingesteld .
We hadden flink wind tegen dus het was niet zo'n super tocht , maar als voorbereiding is het allemaal wel meegevallen, drie dagen achter elkaar gaat goed en het aantal kilometers was ook goed te doen, straks fietsen we er ook niet meer